trevligt trevligt

Tänkte skriv om igårkväll, för jag orkade inte göra det igår.
Det var en trevlig kväll igår, vi var hemma hos tim och umgicks, lyssnade på abba faktist. :)
Sen gick vi till reno eller hemmakväll som det heter nu för tiden och hyrde film, jag köpte godis.
Sen gick vi hem till hannes och gjorde typ ingenting, pratade massa och så.
Tillslut kom vi hem till mig, då hade dem glömt filmen hemma hos hannes, haha.
Så vi såg på en annan, perfect man tror jag att den hette, det var väl bra, inte för att vi såg så mycket på den men..
Idag ska jag och Fanny nog på stan för jag ska lämna tillbaka mina stövlar för att dem var trasiga, Fanny som har likadana har också gått sönder, så det måste ju vara något fel på dem.
Senare på eftermiddagen är det distriktsträning, så det ska jag på.
Ikväll ska nog jag och Helena se film med några tror jag, men vi får se.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0