thank you

Det var faktist inte så länge sen jag vaknade, har varit så himla trött, men nu är jag pigg.
Igår vad jag ju som sagt hos frissan, håret blev jätte bra, bättre än vad jag hade tänkt mig faktist, så nu är det blont igen.
Efter jag hade varit hos frissan träffade jag mamma och Fanny, vi gick och lämnade tillbaka mina stövlar eftersom dem har gått sönder, så jag fick pengarna tillbaka, för det fanns inga andra stövlar i min storlek.
Men jag hittade ett par andra som jag har lagt undan, får se om jag går in och köper dem idag.
Jag, mamma och Fanny gick och åt mat på bistro, det var pasta med någon sås, gott!
Mamma åkte hem efter en stund och då kom johann, sen gick vi tre på stan ett tag.
Sen åkte vi hem till Fanny, och hämtade Johannas saker för att hon skulle träna på södervärn, sen åkte vi dit och jag gick därifrån hem för att det är lite närmare än vad att gå ifrån Fanny.
När jag kom hem somnade jag en stund, sen fixade jag i ordning mig och så.
Jag cyklade och träffaded Julia och Vickan, sen gick vi hem till Ante där det var massor med folk.
Senare ska jag vara med Fanny, sen nog med Julia.
Men vi hörs senare, ska fixa i ordning mig nu.


jag kan inte säga annat än tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0