staaaan

hej bloggen!
Kom nyss hem firån stan, kom faktist dit idag.
Jag var på stan med mamma, köpte stövlarna, två tröjor, ett skärp och ett parvärmare faktist, så det blev lite saker ändå.
Mamma köpte en tröja och några lyktor som vi ska ha utanför dörren nu när det är mörkt om kvällarna, mysigt.
Ikväll ska jag faktist på bio, jag, Fanny Alexandra och Johanna ska gå och se high school musical 3.
Jag tror inte att dem kommer vara lika bra som dem två andra, men man kan ju hoppas.
Bion börjar vid halv nio, så nu ska jag äta, fixa i ordning mig och så.
Ska hjälpa mamma att fixa i ordning lyktorna och sen hjälpa pappa med maten också.
Vi hörs nog efter bion, förhoppningsvis före.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0