snart skolaaa

Klockan ringde vid sex imorse, men jag gick inte upp då, istället kom pappa och väckte mig vid tio i sju.
Har precis ätit frukost, och måste snart gå och packa ner mina gympakläder för det gjorde jag aldrig igår.
Idag tror jag att det blir en helt vanlig dag i skolan, vi går mellan åtta och halv fyra, så det är en lång dag idag.
Ikväll måste jag plugga vi har biologi prov imorgon, jag undrar hur det kommer gå, vi håller på med matspjälkningen och det är sååå mycket man ska kunna.
Snart är det höstlov, det ska verkligen bli skönt och ta en pause från allt pluggande, på lovet ska vi nog tapetsera om i mitt rum. Men nu måste jag gå och packa väskan så jag får med mig allting jag ska ha idag, och sen ska jag träna lite på engelska glosorna, hade glömt att jag hade dem till idag, men det fixar jag, dem är inte så svåra så.
Ska se om mamma är ledig idag också, så att vi kan gå på MQ, för det var där jag hittade massor av fina saker idag.
Men nu måste jag gå, vi hörs senare bloggen!


fff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0