sleeptime

Nu ska jag snart sova, för jag är väldigt väldigt trött ocg det blir en lång dag imorgon, börjar åtta och slutar tre, på en freeedag.. Pappa har hjälpt mig plugga, snäll pappa.
Jag har även badat ikväll, det var skönt att sitta i det varma vattnet, för jag frös väldigt mycket förut, jag har inte en aning om varför. Tänkte plocka upp lite på mitt rum innan jag går och lägger mig, för det ligger lite grejer på golvet just nu, och jag hatar att ha saker på golvet.
Imorgon efter skolan kommer Fanny att sitta och vänta så snällt på mig, sen går vi nog hem till mig och äter och fixar iordning oss och massa, för att sedan ta oss vidare dit vi tänkte tillbringa vår kväll.
Nu ska jag plocka upp på golvet och borsta tänderna för att sedan krypa ner under täcket.
godnatt på er, vi hörs imorgon.


hjärta f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0