seeeeegt..

hej bloggen!
Det har inte blivit några inlägg, för att jag har inte haft så mycket tid för datan.
Men nu skriver jag iallafall, har känt mig som typ spegetti hela dagen, har varit seg med andra ord. Skolan idag har ju heller inte varit så bra, eller det var en sak som var bra, vi slapp typ halva spanskan för att vår lärare inte fick igång videon och efter den lektionen har vi 40 minuters rast, så idag fick vi typ 70? ;)
När jag kom hem idag gick jag och la mig, så gissa om jag kände mig ännu mer som spagetti när jag vaknade? Men jag tog mig iväg och tränade, kul var det!
Har duschat och sett på oskyldigt dömd, jag älskar oskyldigt dömd, sen har jag pluggat, som vanligt..


Jag kan ju inte vända
även fast jag vill
för då hade jag varit utan
min andra halva
och lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0