pluuuuuuuuuuuuugg

Jag har inte skrivit så mycker idag, jag har haft mycket annat att göra, har pluggat en del, för jag har prov imorgon.
Det har varit en bra dag, är väldigt trött bara, det är jobbigt och gå mellan åtta och halv fyra, imorgon blir det också en lång dag, då vi går medllan åtta och fem över tre, men jag klarar mig.
Det var rätt roligt på slöjden idag, då man fick veta lite hemliga saker, som ni inte får veta.:)
Efter skolan åkte jag och pappa ut till maxi och handlade, jag åkte enbart med för att köpa godis, jag ville ha det när jag pluggade. Godiset är inte slut på långa vägar och nu ska jag fortsätta plugga en stund, jag måste klara det där provet.
Jag tror tyvärr att det här blir dagens sista inlägg, så vi hörs imorgon. Jag har inga direkta planer för helge, men jag får se. Vi hörs imorgon, godnatt bloggen!


Jag saknar allt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0