nu ska jag sova

hallllåååå!
Nu är det tredje natten jag sitter uppe länge, jag har helt enkelt vänt på dygnet.
Borde snart börja vända tillbaka på det, för snart är det här härliga lovet slut, tyvärr.
Ska nog gå upp och sova nu snart, klockan är liksom halv fyra och vad gör jag vaken?
Jo helt ärligt så vet jag inte, det började med att jag förut såg på scary movie , sen efter det djävulen bär prada och tillslut blev klockan mycket, inatt igen.
Hursomhelst, imorgon eller idag blir det ju, har jag inga planer alls, får se vad det blir.
Det här blir även det sista inlägget innan jag somnar.
Ska även påminna om att det inte är många dagar kvar tills jag fyller år, 3 november, glöm inte!






vi..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0