måndag

hej bloggen!
Igår var jag ju som sagt och såg på fotboll, med fanny, alexandra och helena, jag tror det blev 4-1 till gute.
Kom hem efter matchen och satt vid datan lite och så, men orkade faktist inte skriva något i bloggen.
Imorse började jag vidkvart i nio istället för åtta, för att vi skulle på studiebesök på gotlands tidningar, eftersom att vi gör en skoltidning i skolan, det var väl rätt intressant.
Var en rätt skön dag i skolan idag, hade hemkundskap och gjorde morotssoppa och knäckebröd, tog en jättefin bild men den kan jag inte ladda upp för jag hittar inte sladden till mobilen.
Ska sitta här en stund till, sen ska jag plugga och så.

I helgen åker jag till stockholm med pappa, ska se sverige-portugal på råsunda, ska väl även kolla runt i affärer och så,  det kommer att bli en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0