lördag

Idag har jag varit på distriktsträning som jag har berättat tidigare, det gick helt okej, har fortfarande problem med låret.
Imorgon blir det ju också sm kval i futsal, det ska bli roligt.
Jag har inte rullat boll inomhus på jätte länge, så det blir roligt.
Nu ikväll har jag varit med Emma och Helena, vi har bara tagit det lugnt och pratat om allt man kan prata om, träffade även Fanny och Josef ett tag.
Sen hämtade jag min cykel hos Hannes för att Tim hade lånat den av mig.
Kom hem för en liten stund sen, det blev tidigt ikväll eftersom att det inte fanns så mycket att göra.
Imorgon ska jag ju som sagt spela fotboll, sen ska nog jag och Fanny träffa Tim och hannes tror jag.
Just nu sitter jag och kollar igenom massor av foton, jag lägger upp några,

                   

Kommentarer
Postat av: emma

nej men gud, där kom en minnesfull bild , emah jag & Alicia, den dagen var trelig :)

2008-10-19 @ 00:03:01
URL: http://mjausingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0