frisören snart

hej bloggen!
Vaknade för en stund sen och har precis ätit frukost, macka och oboy.
Igårkväll va vi hemma hos Tim, alltså Fanny, Hannes och Tim försås. Vi tänkte först se den filmen vi hyrde här om dagen men när vi satt på den, så var det typ inte bra, så vi gick och hyrde en ny, som vi såg, shrooms tror jag att den hette, den var lite sådär halvläskig.
Fast det blev läskigt när jag skulle hem, för att jag skulle cykla själv, men det gick bra, jag lever! :)
Just nu håller jag på att fixa iordning mig lite för att jag ska till frisören om en halvtimme, klippa mig och färga håret.
Sen efter tror jag att det blir en sväng på stan med Fanny, men jag får se, för hon har inte svarat på mitt sms ännu.
Men vi hörs senare, för jag ska fortsätta fixa i ordning mig nu.

   

Kommentarer
Postat av: Zandra & Josefine

Gå in och kolla på våran blogg=)

2008-10-20 @ 11:39:36
URL: http://twoonetwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0