bara lugnt

Det blev faktist inget friskis idag, för att det passet vi skulle på var imorgon, så det får bli imorgon.
Istället har jag bara tagit det lugnt, sett på idol och osyldigt dömd, idol var riktigt bra idag tyckte jag.
Imorgon ska vi på någon mässa som tydligen alla åttor och nior på gotland går så, studie och yrkes mässa, så vi slipper eftermiddagen i skolan. Jag och Felicia har börjat prata om Norrköping, för där finns det enn gymnasium som det finns inriktningar på fotboll, men jag har tid på mig och bestämma mig, det är nästan ett och ett halvt år kvar.
Imorgon kommer Helena hem också, det ska bli skönt, jag vill nästan inte ens se hur brun hon är, jag är fööööör avundsjuk.
Nu ska jag snart sova, så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0