äntligen

Äntligen fredag om jag får säga det, och nu är det också höstlov!
Har inte skrivit så mycket idag, för jag har varit i skolan hela dagen fram tills nu, men nu är jag här.
Det har varit en lång skoldag idag, och vi har haft prov, jag var verkligen helt sjukt nervös, inför ett litet prov.
Provet var sådär lagom svårt, jag klarar mig nog med godkänt iallafall.
Sen har det inte varit så mycket annat idag, spelade hinderbränboll på gympan och vi utklassade 87, som vanligt. :)
På matten idag gjorde vi verkligen ingenting nyttigt, skrev inte ett endaste tal i boken.
För oskar, våran lärare då, blarrade bort hela lektionen, sen spelade vi spel, bra oskar. :)
Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag fktist här och lyssnar på gamla skivor, som excellence, någon som kommer ihåg dem?
Ikväll ska jag vara med Fanny, tror att vi ska vara med hannes och dem, men jag är inte säker.
Blir väl att äta på mcdonalds ikväll, för mamma och pappa är inte hemma och jag orkar inte laga mat.
Men vi hörs senare.


Nobody said it was easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0