Vickan can't read my poker face

Idag har jag varit på stan med Julia och Vickan, skulle leta efter mössa och vantar men jag köpte istället ett skärp och ett par strumpor. Efter vi hade varit på stan gick vi hem till Vickan, vid fem ungefär drog Julia för att hon skulle ha utvecklingssamtal, då stannade jag kvar med Vickan.
Vi har faktist varit jätte duktiga idag och städat hennes rum, så man kan sitta på hennes matta som jag älskar, gräsmattan right vickan? ;) Vickan can't read my poker face :)
Sen har jag och Vickan även varit på ica maxi med hennes mamma och Rickard, vi fick kladdkaka och energidryck, wohoo, och Vickan skulle promt äta kladdkakan i bilen, så vi fick sno åt oss ett par skedar, sen kom vi hem och spelade kort på Vickans älskade matta.
Vickan vann typ i allt. :( men jag var bättre i finns i sjön.
Sen kom jag hem och lagade mat och sen har jag suttit här ett tag.
Imorgon är det fredag, men det känns som det är söndag idag för att vi har varit lediga, men det är det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0