Tisdag

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, har tränat lite inför proven imorgon.
Efter skolan tog jag och Julia oss till stan, för att vi skulle träffa Elin, vi fick sällskap av Felicia på vägen dit också, köpte bara nagelbandskräm, det brann tydligen inne på åhlens, brandalarmet gick iallafall och alla fick gå ut, haha.
Sen cyklade jag hem, Julia skulle också hem till mig, men hon var laaaat, så hon tog bussen, och missade den två gånger, haha. Sen pluggade vi när hon kom hit, eller hon pluggade, det blev inte så mycket pluggande för min del, även om jag behöver. Jag lagade mat istället.
Så jag får plugga nu istället, för jag har ju två prov imorgon, so och spanska, men det ska nog gå bra.
Men nu ska ja nog ta att plugga. Imorgon blir det nog också en sväng på stan kan jag tro.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0