slut pluggat

Det blir ett sent inlägg idag, har inte riktigt haft tid att skriva tidigare.
Har varit i skolan idag, sista dagen i biblioteket , snyyyft, det har varit sjukt kul där, det var inget jag trodde i början.
Så imorgon blir det som vanligt igen, och nu är det mycket att plugga ifatt och utöver det så har vi både läxor och prov.
Just nu är jag helt färdig, sjukt trött och mina ben känns som spagetti, låter det som om jag nog ska sova snart? JA!
Hela kvällen har jag jobbat med ett svenska arbete som ska vara inlämnat imorgon och jag tror att jag är färdig nu, okej, kanske inte precis hela kvällen då, jag har tränat också, sen var mormor här förut, med bosse såklart också. :)
Efter träningen köpte jag också godis, då träffade jag Christoffer, Pontus och Erik, så jag pratade ett tag med dem, eller rätt länge faktist, sen såg jag också på oskyldigt dömd, så jag kanske inta har pluggat hela kvällen, det känns nog bara som det, för att jag är helt slut nu.
Så nu ska jag sovaaaa, tjingeeeling!





det löser sig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0