sjuk kväll, haha

Kvällen har varit hel konstig och ovärd.
Började med att jag åkte ut med min familj till morfar, förutom mamma då, för hon jobbade, låter ju ganska bra eftersom att det är hennes pappa, haha. Var där ute ett tag, åt mat, fikade och så, sen var min älskade Nova där också.
Kom hem runt åtta, då fixade jag i ordning mig och så.
Det är nu hela den konstiga kvällen börjar, jag cyklade hem tilll Jocke, för där var Vickan, Julia och Elin.
Vi såg på musikmaskinen och rätt vad det är så stormar polisen bara in, vi bara jaha :S
För det hade tydligen varit bråk och massa utanför, så vi fick visa id och massa.
Då drog jag, Vickan och Julia vidare, till någon fest där alla var sjukt berusade, det fanns fan ingen som var nykter, eller jag, Vickan och Julia var. Elin ville inte följa med, så hon tog sig hemåt.
Festen urartade iallafall totalt, föräldrar kom och hämtade sina snorfulla ungar, eller två stycken fick åka hem, två flugor på smällen?
Vi drog därifrån och köpte mat på mcdonalds, eller jag gjorde, sen gick vi hem till Vickan, dem år billy´s pizza och jag åt min mcdonalds mat, som var äcklig, tycker egentligen inte om mcdonalds längre.
Sen drog jag hem och jag kom hem för en liten stund sen, det här var min kväll, svårt att förklara hur sjukt det egentligen var.




dumt av mig att sabba det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0