provdag

hej bloggen!
Idag i skolan har vi ju gaft två prov, det gick rätt bra faktiskt, tror jag iallfafall, det var i so och spanska. Vi har även haft någon teater grej på svenskan, som vi ska ha resten av åttan, som inte var speciellt kul och jag tror inte att det var så populärt bland dem andra i klassen heller.
Efter skolan cyklade jag och Felicia till stan, för att hon skulle köpa ett par skor och jag skulle kolla på en mössa, men det blev inte alls så utan Felicia köpta sina skor och jag kollade inte ens på en mössa utan jag köpte en kjol, ett vitt linna och en sjal istället.
Kom hem runt halv fem någon gång, då åt jag mat för att sedan cykla iväg och möta Malin och cykla till träningen, det var en väldigt rolig träning idag. Kom hem vid halv åtta ungefär duschade och fixade lite, sen såg jag på oskyldigt dömd, mitt favorit program, jag längtar alltid att det ska bli onsdag så att jag ska kunna se det, mmm i love!
Jag har inte behöv plugga ikväll, för att vi har inte prov förens nästa vecka på fredag tror jag, skönt.
Nu blir det nog att sova, så att jag orkar upp imorgon plus att jag är väldigt trött, vi hörs bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0