loooove fridays

Jag måste säga att det har varit en rätt rolig dag i skolan idag, på gympan idag spelade vi fotboll mot 87, och en annan sak jag kan säga, tror ni at vi utklassade? JA! 
Sen har det inte hänt så mycket annat som varit speciellt, vi hr ännu inte fått tillbaka våra prov, jag är nyyyyyfiken.
Hur som helst ikväll ska vi tjejer i klassen spela laserdome + Fanny då, hade bestämt med Fanny innan dem berättade att vi skulle spela, så då fick hon följa med, efter ska jag och Fanny göra något, får se vad det blir, det brukar bli kul.
Nu ska jag nog hitta något att ha på mig, sen ska jag göra iordning mig.
Jag skriver nog när jag har kommit hem ikväll, puss till mina älskade läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0