i miss you

Har flyttat upp datorn till badrummet, tänkte lyssna på musik samtidigt som jag duschar.
Åh, vad jag vill baka något gott, mysa och bara se på tv.
Antagligen blir det så, dör jag är sååå sugen, kladdkaka typ?
Jag längtar till helgen nu, kanske inte tillbaka till förra helgen, men till nästa helg, den som kommer alltså.
Sen är det ju snart barnbidrag, då får ja pengar, men jag måste börja spara, tänkte spara ihop lite fickpengar tills jag åker till England i sommar, tre veckor! :)
Nu ska jag duscha, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bara för att du får åka till England! :( :P

2008-11-18 @ 19:48:52
Postat av: amanda

hjärtat då :(

2008-11-18 @ 21:10:12
URL: http://amandabjorklund.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja, det blödeeer av england längtan :(

2008-11-19 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0