i miss you sweetheart

Idag har jag varit i skolan, åh så mycket jag tycker om min klass.
Hur som helst, idag på vå so gjorde vi något helt annorlunda mot vad vi brukar, det kom dit två persner som spelade teater, sen så skulle vi typ säga vad vi hade gjort i vissa lägen då det blev problem, rätt roligt och intressant faktist.
Efter skolan cyklade jag och Helena till stan, det var liksom tredje dagen på raken som jag var så stan, köpte ett par jeans, kände att jag behövde det, vi var även och fikade på ringduvan och jag vill säga att dem har världens godaste kladdkaka där.
Kom hem och efter det har jag faktist inte gjort så mycket, idag har jag fått i pappa att vi ska måla om i hallen i helgen, så det ska vi göra och vi börjar imorgon det blir spännande och se hur det blir. :)
Nu ska jag chilla en stund för att sedan sova, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0