I learned something of it

Kom hem ifrån Vickan för en stund sen, har suttit uppe och väntat på att pappa skulle komma hem en stund.
När jag kom hem till Vickan så satt julia och nynnade på massor av låtar och Vickan skulle gissa vilka? haha.
Vi har inte gjort någonting kloky, vi har typ suttit och pratat, rört om ännu mer i Vickans garderob, eller hennes lådor på golvet. :) Sen gjorde vi ingenting annat klokt.
Imorgon ska jag försöka dra med mig Julia och Vickan på stan tror jag, sen vet jag inte vad jag ska göra, städa lite kanske, men nu ska jag sova, så vi hörs imorgon! Godnatt bloggen!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, monki har mycket fint :)

2008-11-20 @ 07:30:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0