hjärta

Var och hämtade min kappa förut, den var jätte fint, jag hade beställt en mössa också.
Sen cyklade jag till stan för att träffa Julia och Vickan, träffade Oskar på vägen så jag pratade lite med honom, sen träffade jag Vickan och Julia vid öster, Lina gick även med oss en stund när vi skulle gå hem till Vickan.
Jag, Vickan och Julia satt och pratade lite, va hade faktist väldigt kul, haha.
Sen gick vi till stan, för som många redan vet så är det en dörr och ett övergångsställ ifrån Vickan, sen är man på stan.
Vi kollade lite och så, sen köpte jag godis för att jag ska kunna mysa och äta godis ikväll, mumma.
Ska se på fotbollsgalan som böörjar snart, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0