hey

Det blev många lektioner i datorsalen idag, vilket var skönt, så kan man göra lite annat också.
Efter skolan väntade jag en stund på Vickan för att hon skulle ha sina saker som låg i min väska, hann knappt komma hem så åkte jag och pappa ut till snicken, för att fixa allt med tapeterna, så nu har vi nästan alla tapeter.
När jag kom hem därifrån åt vi mat och så, sen gick jag och pappa till södervärn på föräldramöte, eller föräldra och barnmöte måste det bli, då vi först såg en film om mobbning, sen pratade vas massor och så.
Gick hem och hämtade ett par skor sen gick jag upp och mötte Vickan vid signalen, pratade med henne en stund, innan jag gick hem, träffade Emma  på vägen hem, så jag pratade lite med henne.
För en stund sen slutade oskyldigt dömd som jag såg på och om en stund ska jag nog sova, sitter just nu och lyssnar på Lady Gaga´s skiva som jag fick av mamma idag.
Det blev inget in på stan med mamma idag, för vi hann aldrig det, men det blir nog imorgon istället, eller då ska jag in med Helena men mamma följer nog med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0