helgen

Som vanligt när det varit helg har jag varit dålig på att skriva, nu är det söndag och helgen är slut, så nu skriver jag igen.
I fredags spelade som sagt jag laserdome med tjejerna i klassen + Fanny, och jag kom typ sist och vårat lag förlorade?
Efter vi spelat laserdome cyklade jag med Fanny och Helena till rimi, eller ica wisborg som det heter nu för tiden, köpte godis och cola, sen cyklade Helena hem till sitt place.
Jag och Fanny cyklade ända ut till bingeby för att kolla på deras nya lägenhet, vi såg lite på tv och så.
Sen cyklade vi mot max för att möta Filip, Johannes, Josef och Emil, träffade dem typ i två minuter innan dem skulle vidare, sen träffade vi Felicia och Olga, pratade med dem typ i 40 minuter innan vi bestämmde oss för att fälja med dem till max för att Felicia skulle äta, Filip kom senare också.
Jag och Fanny drog hemåt runt halv tolv, och jag somnade ganska direkt när jag kom hem.
Igår, lördag då, vaknade jag sent och gick mest och segade hela dagen, sen kom kvällen, jag, Fanny och Alexandra skulle hem till Bernard där det var massor med folk.
Vi spelade typ Jepordy, haha. Men tillslut blev alla utslängda, för att det skulle komma dit en massa folk som icte fick vara där, så då gick vi och mötte Felicia och Olga, sen fick vi stå ute typ i en timme, så då drog jag, Fanny och Alexandra hem, för att Fannys pappa hämtade oss, det har inte varit den mest lyckade helgen.
Nu ska jag och mamma hämta Mathilda och sen ska vi på MQ, woooho.
vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0