He can´t read my poker face

Kvällen började så att Fanny kom hit, hon började att fixa i ordning sig medans jag åt mat, kebabtallrik närmare bestämt. Fixade i ordning mig lite och så, sen cyklade vi hem till Hannes, eller jag skjutsade Fanny, vid Hannes befann sig även Tim och Rasmus.

Vi var där ett tag, sen bestämde jag och Fanny oss för att gå till obs och köpa godis, så vi gjorde det.

Gick sedan tillbaka till Hannes och var där ett tag, eller ett ganska långt tag, sen cyklade vi till signalen för att Hannes och dem skulle möta Buster, eller John som har heter på riktigt (tror jag)?

Passade även på att hämta min mobil som jag hade glömt hemma eftersom att jag bor vid signalen.

Därefter följde vi med Buster hem till bp allihopa och var där ett tag och chillade bara.

Hannes, Tim och Rasmus drog efter ett tag, men jag och Fanny stannade kvar en stund till, för att vi senare skulle träffa Per. Så efter en stund cyklade vi för att träffa Per, Fannys pappa hämtade henne efter en stund, så då satt jag och Per kvar en stund.

Sedan cyklade jag hemåt och nu kom jag precis hem, ska sova om en stund och så.

Imorgon ska jag ut till min morfar för att han fyller år, hela kvällen ska vi vara där, men det blir säkert trevligt, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0