croke park

Har inte blivit så mycket skriva idag, men jag har haft annat för mig.
Idag hade jag sovmorgon till tjugo över ni, det var jätte skönt, vaknade vid kvart i nio någonstans, skönt.
Efter skolan cyklade jag och Helena in på stan, dit kom även mamma senare och vi köpte klänningen som jag ska ha på nyår, den är såå fin. När jag kom hem kollade jag och mamma på westlifes dvd, konserten från croke park. :)
Sen har jag bara pluggat, har beställt lite kläder också.
Sitter just nu och skriver på mitt arbete om fossila bränslen.
Imorgon är det fredag igen, veckan har gått otroligt fort, får se vad det blir imorgon.

Nu var det ommålat  i köket också, jätte fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0