yessssssss

Nu har  jag varit dålig på att skriva igen, men det här lovet har jag mycket att göra så det kommer helt enkelt att bli rätt så lite skrivande, förlåt bloggen!
Hur som helst så igår hade ju vi våran avslutning i kyrkan, det gick åt helvete med våran kör rent utsagt, vi sjöng typ inte ens? Efter vi hade varit i kyrkan gick vi till vårt klassrum och fick våra betyg, rätt nöjd med mina betyh faktiskt.
1 MVG
5 VG
7 G
Efter det gick jag, julia och vickan hem till jim, vi såg på film, beställde pizza och hade det mysigt.
Resten av kvällen blev bara konstig, som hos Vickan också, deen dagen var sjukt lång.

Idag vaknade vi rätt sent, men vi åt frukost och bestämde oss  för att ta en sväng på stan för att köpa lite julklappar. Efter det körde Julias syster oss til ibk matchen, ibk vann rätt stort.
Åkte hem till Vickan igen och gjorde mat, sen åt vi innan vi gick hem till Vickans mammas bästa kompis.
Sen gick vi hem till Jim, där vi tillbringade resten av kvällenn, rätt trevligt faktiskt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0