keep on trying

Tiden fortsätter att gå snabbt framåt, allting bara swishar förbi nu, vilket är bra för det finns mycket att se fram mot nu.
Har iallafall nyss ätit middag, det blev en sen middag idag för familjen har haft annat för sig.
Hela eftermiddagen har Julia och Vickan varit här, vi har väl inte gjort så mycket egentligen, bakat scones som Julia envisades med. Sen blev det för det mesta prat, sen blev det lite annat kul också.
Var ute och gick en prommenad också, gick till rimi och handlade tragiskt nog massor av sötsaker,  efter det gick dem två hem till Julia och jag till mig, men dem kommer nog tillbaka snart tror jag, för Vickan måste hämta sina böcker.
Resten av kvällen ska jag inte göra så mycket ta det lugnt, är rätt trött så det blir väl att sova tidigt, som jag inte gjorde igår, även fast jag sa det. Har tänkt på det, men varje gång man bestämmer något så blir det aldrig så, så mitt tips bestäm aldrig något!

Skolan idag var väl inge speciell, tisdagar skön som vanligt, så det har varit rätt soft, imorgon blir det värre, onsdagar är den värsta dagen på skolsidan, drama.. (!!!!!!!!)
Sen imorgon blir det väl att plugga, sen har jag träning, tror jag (?) det var inte säkert att det skulle bli någon träning, men det hoppas jag på, börjar känna mig lite otränad efter alla dessa sötsaker, men det är jag ju faktist inte :)
Nu ska jag städa upp lite på mitt rum, för att Vickan och Julia inte kan undgå att stöka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0