08 snart slut

Sammanfattar det gångna året tjugohundraåtta.

Låtar jag kommer ihåg ifrån det gångna året är:
our last summer       everyone nose             crazy baby
          

2008 åtta har väl varit ett år där mycket har gått upp och ner för många, även för mig.
Våren var väl lite sådär halvbra, måste säga att det ändå hände rätt mycket i våras ch då gick jag fortfarande i sjuan, sweet! Vårens högpunkt, hmm.. jag tror valborg, det var någonting som var riktigt roligt på våren.
Sen hände det ju självklart massor av andra roliga saker, mycket cuper och sånt!
  

Efter det blev det ju sommmar och sommaren var näst intill underbar, då träffade man mycket nya människor vill jag säga, allra helst våra stockholms killar, som det blev en del festande med. Jag vill säga att jag verkligen längtar tillbaka till sommaren, för då kändes det som om jag hade allt, undra varför.. Hur inledde vi sommaren då, jo med skolavslutningen. Har tagit ett gammalt inägg jag skrev om den, " jaa, skolavslutningen var så jävla kul, jag har nog aldrig haft så kul.

kvällen började hemma hos julia, där jag, julia, elin, marion och linnéa åt mat,

sen drog marion och linnéa hem för att fixa lite, då drog jag, julia och elin hem till sebastian.

Sen drog alla nedåt mot almedalen/strandprommenaden, vi stannade på vägen för att möta upp marion och linnéa, sen tappade jag, julia och linnéa bort elin och marion på vägen ner, när vi kom ner till almedalen så träffade vi elin och marion, sen kom ungdomsgruppen och julia fick åka hem. :s

jag drog till botaniska och träffade några, sen stod jag och pratade med några ett tag, sen drog jag och elin hem till henne och sov.:)"

   

Hösten finns inte så mycket att säga om, för hästen har varit rätt kass iallafall till en början.
Så jag vet inte vad jag ska berätta om hösten,  jo att vi var på en hel del roliga fester faktiskt, haha!
En fest jag kommer ihåg som var riktigt jävla konstigt rent utsagt, bara massor av konstigt folk.
Sen festen hos Elina som var riktigt lyckad också en fest man minns sådär tydligt.

 

Vintern känns inte som om den har varit, så den har jag räknat in i hösten :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
absolut,många saker
2. Höll du några av dina nyårslöften?
kan inte komma ihåg att jag gav några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
4. Dog någon som stod dig nära?
nej ingen som tur är
5. Vilka länder besökte du?
inget tyvärr
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
kan inte komma på någonting
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
30 aprill
8. Vad var din största framgång 2008?
inte en aning
9. Största misstaget?
inget jag berättar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jodå
11. Bästa köpet?
min laptop
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder måste det ha varit
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jo, självklart mina närmsta vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
har jag ju sagt tidigare, men crazy baby, everyone nose och our last summer av olika själ
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
måste varit gladare
16. vad önskar du att du gjort mer?
tänkt efter innan jag sagt saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte?
18. Hur tillbringade du julen?
med familj och släkt
19. Blev du kär i år?
si
20. Hur många one night stands
inget
21. Favoritprogram på TV?
gossip girl eller dh
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja faktiskt
23. Bästa boken du läste i år?
har jag ens läst någon? ;o
24. Största musikaliska upptäckten?
inte en aning
25. Något du önskade dig och fick?
massor av saker
26. Något du önskade dig men inte fick?
nej, sorry boy
27. Årets bästa film?
mamma mia absolut
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i skolan, senare firade jag med mina närmsta vänner
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det finns det alltid
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
stil? har väl varit lite allt möjligt vill jag nog påstå
31. Vad fick dig att må bra?
många speciella tillfällen
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
jag har faktiskt inte en aning
33. Vem saknade du?
becca
34. De bästa nya människorna du träffade?
stockholmskillarna

läs gärna bloggen från sommaren, http://amandabjorklund.bloggagratis.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0