Uppesittarkväll

Ikväll blir det bingolotto hela kvällen, har fått två lotter av pappa idag så jag måste ju bara kolla, plus att jag tycker det är väldigt kul, man kan ju alltid hoppas på att vinna någonting.

Idag började det med att Julia ringde mig när jag inte gått ur sängen än, och sa att jag var tvungen att komma bort till Vickan för att vi skulle byta våra julklappar, så jag var tvungen att GÅ till Vickan för att min cykel är hemma hos Julia och jag fick en privat lektion på make up store av dem två, i loveeeee my girls.
Efter det kom pappa och hämtade mig så att jag slapp gå tillbaka, vi åkte ut till maxi och handlade, fick även mitt efterlängtade nitendo wii :) som mina syskon håller på att spela för fullt nu.
När vi varit på maxi åkte vi till stan för att fixa dem sista julklapparna, sen åkte vi hem igen, efter det har jag bara spelat wii och ätit, ska gå i duschen nu, sen blir det uppesittarkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0