trötta ögon

Kvällen har tillbringats hemma hos Vickan, vi har bara tagit det lugnt ikväll och skönt har det varit.
Tog en sväng bort till macken och köpte lite smått och gott, sen har vi sett på tv, någon sjuk film!
Innan det var jag och kollade på fotboll två timmar i spöregnet, usch vad kallt det var, det var blött igenom alla mmina kläder och jag frös ihjäl, skönt när jag kom hem till Vickan, in i värmen.
Jag somnade en stund i Vickans säng också, gud så skönt det var, tröttare än tröttast.

Skolan idag har varit rätt så jobbig, började direkt på morgonen med beep testet, 8,1 occh jag måste säga att jag är  missnöjd faktist, men det blir bättre nästa gång.
Sen har det varit rätt skönt efter det fram till kemin, då vi hade prov, men det gick rätt så bra tror jag.
Sista lektionen matte, då spelade vi bara, sen fick vi sluta en kvart tidigare, tack Oskar! :)

imorgon blir det nog Vickan och Julia, tror det blir en sväng in på stan på dagen.
På kvällen har jag inte en aning, kanske blir en slapp kväll igen, får se.
Men nu ska jag iallafall sova, är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0