Torsdag

Är lite seg med att skriva just nu, men det är så mycket annat nu, mycket läxor och så, måste hinna med allt, men jag skriver iallafall. Idag i skoln känns det som om vi inte har gjort någonting, känns som att v i inte gjort någonting på lektionerna och det har vi typ inte heller.
Efter skolan cyklade jag och julia hem till henne en stund och sen hem till mig, där  vi såg på westlife och pluggade.
Sen cyklade vi hem till Julia igen för att äta mat, eller pannkakor närmare bestämt, sen blev vi tvugna att cykla hem till mig igen för jag hade glömt min mobil, trodde jag ja, hade den i fickan hela tiden.
Cyklade sedan till södervärn för att se på soaré, jätte bra var den, elina var suverän!
När jag kom hem igen fick jag börja plugga direkt, för jag har prov imorgon.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0