Torsdag

Sitter just nu och äter av dem goda knäcken som jag har bakat ikväll, dem blev riktigt lyckade faktiskt, annat trodde jag när jag började då allt bara var en jävla smet. :)
Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt, kanske skulle ha vart inne och kollat på rean som alla affärer hadeidag men det orkade jag inte.
Skolan idag var skön, gympan imorse var inte så bra eftersom jag har så ont i halsen, mina halstabletter jag köpte verkar inte hjälpa, eller ska man ge dem lite  längre tid(?)
Fick tillbaka mina vantar jag har gjort också, gud så fina dem blev jag är riktigt nöjd. :)

Imorgon har vi bara en halvtimmes gympa och sen slipper vi so för att vi ska se på lucia.
Julia och demte är med så det ska bli itressant, annars imorgon ska jag spela fotboll ute i slite, så jag får se om jag hinner göra någonting annat, det lär ju ta ett tag där ute, sen skaman åka dit och hem, bara det tar ju en hilma tid.

Nu ska jag se på tv och äta upp alla snäck, sen ska jag sova i tid, jag slipper iallafall börja klockan sju imorgon som allai luciatåget behöver, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0