Onsdag

Har precis duschat, gus så skönt det var, varmt! Det känns som om jag börjar bli sjuk, ni vet man fryser ju så mycket när man är sjuk, det gör jag nu, men jag hoppas att jag kan hålla mig frisk.
Sen är det ju min förbannade hals som jag har så ont i, jag och Vickan har faktiskt varit inne på apoteket idag och köpt Strepsils, så jag få hoppas att det hjälper mig nu..
Dagen för övrigt har varit helt okej, draman idag var faktiskt rolig, det trodde jag aldrig att den skulle vara.
Efter skolan var jag och Vickan på stan för att leta julklapp til Julia, vi har kommit på vad vi ska köpa men vi köpte det aldrig, så vi ska göra det imorgon istället, sen har Julia och Vickan kommit på vad dem ska köpa till mig och gissa om jag är nyyyyfiken? Efter vi varit på stan åt vi våran onyttiga mat och gick hem till Vickan och såg på mamma mia, det var första gånger jag såg den och den var riktigt bra, en sån film som man bara vill se om och om igen.
Sen blev det bara plugg efter det, men det gick väl bra, har ännu plugg kvar men det orkar jag inte göra just nu för jag ska snart sova och gud så skönt det ska bli, för jag är svidigt trött..

måste säga också att jag kommer att få godkänt i engelska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0