onsdag

Skolan idag har varit rätt skön, onsdagar brukar gå snabbt, på musiken hade vi iallafall kul då vi sjöng karoke och jag fick sjunga alla låtar som jag ville, haha.
Efter skolan åkte jag och pappa på jakt efter ett par inomhusskor, för att jag har tappat bort mina andra, hittade iallafall ett par tillslut, sen var vi på maxi också.
Tränade sen, men mina nya skor, dem var sköna men jag hade typ as ont i magen, det har jag fortfarade, vet inte vad det kan bero på. Sen har jag duschat och så, nu ska jag bara plugga en stund sen ska jag sova, imorgon ska novellen vara färdig så jag måste väl skriva lite på den, sen ska vantarna vara färdiga också, men det är dem snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0