Onsdag

Funderar på att sluta blogga, men får se, allting hänger på vad ni läsare tycker?

Idag har skolan varit hur skön som helst, känns som om vi inte gjort någonting alls, hade julpyssel hela örmiddagen, sen hade vi bara tre lektioner kvar, kändes inte som om vi gjorde speciellt mycket på dem heller.
Satt kvar efter skolan och väntade på Fanny, vi gick sen på stan, kollade lite på julklappar, nu vet jag precis vad jag ska köpa till alla tror jag. Efter stan gick jag och Fanny hem till henne och bakade pepparkakshus, fint blev det iallafall, sen monterade vi ihop hennes säng, vilket jag var väldigt bra på. :)
Nu ska jag plocka upp lite på mit rum och sen sova.

Slipper att bada imorgon för att vi har kören, så imorgon har jag sovmorgon till nio, sen har vi kör och slöjd, så dagen imorgon blir ännu slappare än den här, sköööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0