hoe

Jag håller på att frysa ihjäl när jag går ut, fingrarna försvinner så kallt är det och jag tänker på nyår då vi bara ska ha strumpbyxor på oss vid den här tiden, hur kommer det att gå?
När vi ändå är inne på nyår så tycker jag att nyår är lite överskattat, även ifrån mig, har ursäkten att det är bara för att alla andra överskattar nyår, men det är hemsk vad man ska planera och ha sig och jag som inte tycker om att planera, för det blir nästan aldrig som man tänkt sig. Men nu är det så att nyår är planerad ifrån min sida så jag får se hur det går nu.

Nu kom jag precis hem, har följt Vickan bort till Jim, dels för att jag skulle hämta mina saker jag köpte idag när jag var på stan. När vi gick där på vägen bort till Jim träffar vi på någon äcklig snubbe som säger någonting till oss, Vickan blir förstås rädd och börjar spring och jag som har cykel är lika rädd och börjar trampa på.
Vi tar en annan väg för att undvika honom, men tror ni inte att han kommer där igen då, då börjar Vickan springa igen och jag trampar på efter, då ramlar han, så då börjar vi sakta ner.
När vi kommer fram till Jim, så ber jag Filip, Emil, Ville och Vickan att följa mig en bit tillbaka, då kommer även Kristian och Per, så vi går alla en bit, sen säger jag hejdå och cyklar iväg.

Var på stan tidigare idag med Vickan, kollade runt lite överallt, träffade på Filip och Ville där också, så dem hakade på oss, sen bestämde vi oss för att ta en fika på skafferiet, mysigt ställe!
Senare trotsade Vickan med att vi skulle gå hem till Jim och hon gav sig inte så tillslut gick vi hem till Jim, vi gjorde absolut ingenting. Jag och Vickan gick senare hem till mig och åt mat, sen blev det så att vi stannade kvar här hemma och spelade rock band, vi åt även pop corn och lite annat smått och gott!

aktuellt just nu:
Fotboll imorgon, spel om tredje pris vid tolv
Stan imorgon, fixa all mat och så för nyår, krafs som vi då kallar det
Imorgon ska jag skriva en sammanfattnig av året som gått
Ska se tusen filmer imorgon kväll och bara ta det lugnt
börja ladda lite, nu smäller det

my misstake: allt blir ju idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0