nu är snart 08 slut

Det där med att blogga igen nästa år häll inte, för nu är jag faktiskt sugen på att blogga. Hela dagen idag har jag inte gjort någgonting, eller jo jag åkte ut till tingstäde och hämtade Nikki, sen var jag på ica maxi med. När det blev kväll bestämde jag med Vickan att vi skulle hem till Jim, så jaag cyklade dit och Vickan var redan där när jag kom, även många andra var där också. Sen kom Hanna och Felicia och mötte upp oss utanför Jim, då gick vi hem till Julia och bara tog det lugnt, kollade in det mesta på hennes dator också, en skön kväll har det varit!


Nu:

Längtar till nyår och ingenting får gå snett

Lyssnar på "what a feeling"

Imorgon blir det frissan, med klipp och färg

Även stan med Vickan och Julia
Jag är absolut glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0