julafton

Nu är julafton över och det har faktiskt inte känts som om det har varit julafton, vet inte varför, kanske är för att senaste tiden har gått så snabbt och det finns ingen snö på marken.
Iallafall har jag haft en trevlig dag, vaknade och åt frukost sen öppnade jag julklappar, jätte fina juklappar har jag fått.
Såg kalle anka och efter det fixade jag iordning mig innan hela familjen åkte ut till morfar, jätte mysigt!
Där åt vi god mat och umgicks, spelade öven monopol som vi har gjort dem senaste åren, och Roger vann, IGEN!
Min julafton har varit jätte lyckad iallafall.
Kom hem för en stund sen och jag är helt slut, så jag orkar inte lägga upp bilderna nu, gör det imorgon istället och imorgon ska vi iväg på ännu mer julfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0