förkyld

Håller just nu att klä på mig för att senare ta mig hem till Vickan, är sjukt förkyld så det blir inget träna för mig idag :(
Istället får jag hitta på något med VIIIIICKAN :)


Gårdagen var helt okej, var på stan med Vickan och Rickar, köpte två halsdukar ifrån Lindex.
Sen tvingade vi Rickard att köra en drive in på max och sedan åka ner på hamnen att äta, sen körde han hem oss till Vickan. Jag och Vickan lagade ännu mer mat, haha :)
Sen gick vi hem till Jim ett tag, där ävenn många andra befann sig.
Sen  drog vi till någon fest, där det typ bara var massa bönder (?)
Tog mig hemmåt rätt tidigt för det fanns inte någon större mening med att vara kvar

Nu ska jag fixa iordning mig lite och sen ta bussen hem till Vickan:)
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0