..

Idag, eller igår blir det ju, så gick mitt lag ifrån södervärnshallen med en brons medalj, det tyckte jagvar bra jobbat av oss tjejer, innan vill jag säga att jag var hur nervös som helst.
Kom hem efter vi hade spelat duschade och bytte om, sen begav sig familjen till stan och åt först på max, jag köpte lite underkläder och sånt, sen gick jag hem till Vickan och var inte där  mer en tio minuter sen skulle vi på stan igen.
När var klara så gick vi hem till Vickan och Julia åkte hem, jag och Vickan var väl i stort sätt hemma och vände innan  vi åkte och solade, och jag vill säga att jag är typ röd nu, jobbigt!
Rickard kom och hämtade oss och körde hem mig, sen efter det kan jag inte säga att jag har gjort så mycket, sov en stund därför är jag inte alls trött nu, men egentligen borde jag sova.

Imorgon ska jag ha massor av kul med mina tjejer + massor av annat folk då, det ska verkligen bli roligt. Tycker att allt ska gå enligt våra planer så blir allt bra. Hemsk vd jag överskattar detta, jag känner verkligen själv, ska bli rät skönt när det är över också, då finns det allt någonting att prata om.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0