DESIGN

Nu är min blogg ful, för jag har av misstag ändrat designen så ah, funderar på attr hålla på och fixa med den ett tag nu, men då vet jag att de kommer att bli så sent, så jag har lite beslutsångest.
På tal om design så såg jag på design Simon & Thomas förut och dem gör allting så sjukt snyggt, skulle vilja att dem kom hem till mig och fixade mitt rum. Sen har jag inte gjort så mycket mer ikväll, bara tagit det lugnt, har inte mått så bra.

Imorgon är det kör eftersom vi ska sjunga på avslutningen, det ska bli rätt roligt faktiskt, så imorgon blir det träning, första träningen inför avslutningen, jag förstår inte hur vi ska hinna men det  blir nog bra.

Nu har jag bestämt mig, jag ska nog fixa med min design en stund nu fram över, orkar inte sova riktigt ännu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0