amanda loves you!

Vickan och Julia är så pass lata så att dem inte orkade gå hela vägen hem till mig, så jag och min cykell fick bege oss ut i klan och usch så kallt det börjar bli nu. Iallafall så fick jag cykla till södervärn och möta dem, vilket inte är så långt men ändå, sen blev det inte bara så att jag mötte dem utan jag följde med dem hem till Jim också, där några andra även befann sig, var dock inte kvar så länge, måste tänka på att jag ska komma upp imorgon också, så som jag sa tidigare så blir aldrig något som man har bestämt och det gällde öven den här kvällen.
Sitter nu och läser bloggar, just nu rsg bloggen, jag lyssnar även på musik och jag tänkte dela med mig lite, snäll som jag är! :)

här har ni! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0