trampa runt i skogen, inte min grej..

Himlen har öppnat sig, nu har regnet öst ner två kvällar i rad, vart tog dem varma sommarkvällarna vägen?
Har varit i skolan idag, vi var ute i skogen med våran arbetsenhet, det var inte speciellt roligt, det var mest kallt och eländigt, och jag kan säga att trampa omkring i skogen är inte riktigt min grej.
På eftermiddagen har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och det ska jag fortsätta att göra resten av kvällen, måste plugga och så, jag måste städa mitt rum, mamma har tjatat på mig i flera dagar, men jag har aldrig haft tid, och har jag haft tid så har jag inte orkat. Ska försöka att hinna städa ikväll, så mamma blir glad imorgon när hon kommer hem imorgon.

Imorgon är det skolfoto, och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig, jaa vad har man på sig på ett skolfoto?
Jag har funderat hela dagen, men jag kommer inte på något, men det ordnar säkert sig.
Förra årets skolfoto var inte speciellt snyggt, man kan hoppas på att det blir bättre det här året, eller hoppas föresten, det SKA bli bättre det här året. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0