Torsdag

Inte precis strålande solsken på himlen idag, det det var ju inte heller så att regnet öste ner, mulet och lite kyligt var det, men det dög.
En helt okej skoldag, tog skolfoto, blev väl rätt okej, jag såg inte så mycket, men det jag såg, såg okej ut. Hittade något att ta på mig tillslut efter allt letande, det blev ett par jeans och en grå kofta.
Kom hem efter skolan och åt lite, pratade med pappa och så, försökte hitta några fina tapeter som jag ska ha i mitt rum, i dem enorma katalogerna pappa har tagit hem, men det fanns inga jag riktigt fastnade för, men jag får se hur det blir med den saken.
Har varit och tränat fotoll, det gick väl inte så bra, det var en ganska slö träning, men jag hade väldigt ont i huvudet menmen.. Kom hem ifrån träningen, åt lite, duschade och så, sen var jag ute och gick med en vän.
Kom hem för en liten stund sen, ska snart sova så att man orkar med morgondagen, har rätt mycket att göra, kan bli stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0