helg

Har varit dålig på att uppdatera den här helgen, det beror på att jag inte har varit hemma så mycket och jag har inte haft tid.
I fredags var jag på lilla elefanten med tjejerna i klassen, jätte mysigt och trevligt var det, pratade om en hel del gamla roliga saker. Sen träffade jag Elin vi gjorde väl inte så speciellt mycket, vi träffade Emma och Diana, pratade lite och så med dem.
Tog mig hemåt väldigt tidigt, var jätte trött.
I lördag spelade jag match med u-laget mot dalhem, det var en bra match och vi vann med 3-2, så man kan ju inte vara annat än nöjd.
På kvällen var jag med Fanny, vi var hemma hos Bernard och såg på film, natt på museumet tror jag den hette, och Fanny blev helt galen i den.
Efter vi hade varit hos Bernard gick vi till mcdonalds för att äta något, men det blev inte så mycket att äta, men oboy blev det, gott!
Fick vara med om en rolig cykeltur på hemvägen, då Hampus skulle skjutsa mig, och Fanny drar igång med sina ideér, jaja hur som helst så tror jag att jag har blåmärken på lite olika ställen. ;)
Inatt sov jag och Fanny i hennes stuga, vi såg på en jättebra film, minns inte riktigt vad den hett, men bra var den.
Idag har jag spelat match igen, mot stenkyrka, det gick mindre bra, vi förlorade men jag minns inte riktigt vad vi förlorade med, men det spelar ingen roll.
Vi gjorde en jätte bra match, och det var jämnt, dem hade lite mer flyt än oss bara.
Nu ska jag ta det lugnt och se på film.
vi hörs.

Kommentarer
Postat av: bernad

kiss i rumpan

2008-08-31 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0