distriktsläger och snart skolstart

distriktslägret var otroligt kul, jag ville bara inte åka hem, ifrån alla underbara människor.
Lärde mig väldigt mycket under dem här dagarna, det var mycket saker som var bra på det här lägret, sammanhållningen var jätte bra och fotbollen var så bra den kunde bli, jag är riktigt glad att jag fick komma dit.
Imorgon börjar skolan igen, det ska väl bli okej, kul att träffa kompisarna man har i skolan, som man inte har träffat så mycket i sommar, sen ska jag lägga mycket tid på min träning nu i höst när skolan börjar.
Nu sitter jag i soffan med datan och äter godis, nu ska jag gå och bada och lite senare ska jag ringa älsklings fanny.


jag träffade någon som kan förändra allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0