dåligt väder och en mindre glad amanda

oj vilken seg morgon, jag orkade verkligen inte kliva ur sängen imorse, jag kände mig som om jag vore 80 år.
Hur som helst så var man tvungen att gå upp, hur jobbigt allting än kändes.
En seg skoldag var det också, men man får försöka ändå, det enda som var roligt var väl hemkunskapen, då jag och rickad skulle baka scones, det gick faktist bra, dem blev lyckade.
Efter skolan drog jag och julia en sväng på stan, hon skulle fixa något med sin lön, och då följde jag med.
Sen så hamnade vi på mcdonalds för att julia var hungrig, så då åt jag också, jag och Fanny har bestämt att vi bara ska äta en gång på mcdonalds i veckan, så nu har jag ju ätit där en gång den här veckan, jag undrar hur det här kommer gå, haha. Sen har jag tränat fotboll, fysträning i spöregnet, men det var kul, fast jobbigt.
Sen har jag bara tagit det lugnt, duschat och så, ska snart gå coh sova så att man orkar med morgondagens skola.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0